Klachtenregeling
Klachtenregeling
Klachtenregeling
"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten
eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [E-MAILADRES]. Leidt dit niet tot een oplossing,
dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor
consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de
Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht
nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van
de Europese Unie."
Winkelwagen
Mijn account
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Geen account?
Met een account kun je sneller bestellen en heb je een overzicht van je eerdere bestellingen.
Account aanmaken